پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳

زرین نپتا

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته ‌سه‌شنبه 8 تیر 1400/ شماره 313
تکرار رقابت های هفته گذشته،پیش روی نیما به 21 هزار و 100 تومان،جولان دلار آزاد در بازار،بازار آزاد به سمت افزایشی شدن،عقب نشینی برنت به 74 دلار،بورس تهران افزایشی به پایان رسید
خبر مرتبط:

رادیو ویکی پلاست | بسته دوشنبه 7 تیر 1400/ شماره 312

تکرار رقابت های هفته گذشته
معاملات پلی اتیلن ها، پلی استایرن های انبساطی و گروه ABS امروز در بورس کالا، انجام گرفت و عمده گریدها با رقابتی همانند هفته گذشته معامله شدند. در گروه سنگین اکستروژن و سنگین فیلم رقابت ها کمی بیشتر از هفته گذشته بود. اما در مقابل گروه پت بطری نسبت به هفته قبل روندی کاهشی داشت و کالاهایی که هفته گذشته بین 45 تا 51 درصد رقابت شدند امروز با رقابتی بین 40 تا 45 درصد معامله شدند. 

پیش روی نیما به 21 هزار و 100 تومان
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز به 21 هزار و 110 تومان رسید و نسبت به یکشنبه 6 تیر، 149 تومان افزایش یافت. نکته مهم دلار نیمایی امروز صعود میانگین روزانه از 21.200 به کانال 21 هزار و 500 تومان است. با توجه به روند میانگین روزانه، احتمال می رود میزان افزایش میانگین هفتگی در روزهای پیش رو، شدت بیشتری بگیرد.

جولان دلار آزاد در بازار
امروز دلار صرافی، امروز 495 تومان افزایش قیمت داشت. دلار صرافی ملی که روز گذشته در روندی صعودی با 163 تومان رشد به 24 هزار و 428 تومان به پایان رسید، امروز هم 495 تومان افزایش پیدا کرد و 24 هزار و 923 تومان قیمتگذاری شد. صعود دلار آزاد هم امروز تشدید شد؛ قیمت هر دلار آزاد تا 25 هزار و 150 تومان، پیش رفت. 

بازار آزاد به سمت افزایشی شدن
قیمت ها در بازار آزاد امروز در گروه نایلون و نایلکس ترکیبی از کاهش و بدون تغییر بود. گروه سنگین اکستروژن و سبک خطی امروز نسبت به قیمت های دیروز اندکی کاهشی بود. اما در مقابل پ پ ها، به فاز افزایشی برگشتند و بین 100 تا 400 تومان نسبت به قیمت های دیروز افزایش را رقم زدند.

عقب نشینی برنت به 74 دلار
نفت که معاملات روز گذشته را در کانال 76 دلار آغاز کرد در پایان معاملات به کانال 74 دلار عقب نشینی و امروز را نیز با همین قیمت آغاز کرد. قیمت این لحظه برنت: 74 دلار و 38 سنت.

بورس تهران افزایشی به پایان رسید
بورس تهران امروز نیز روند افزایشی داشت و شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 4 هزار و 727 واحد افزایش به 1 میلیون و 248 هزار صعود کرد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟